اخبار

تولید کننده قطعات شیرآلات

تولید کننده قطعات شیرآلات

قصد دارید برای خرید انواع مختلف قطعات شیرآلات اقدام کنید؟ به دنبال یک برند تولید کننده قطعات شیرآلات بسیار معروف و شناخته شده هستید؟ یکی از برترین کمپانی های فعال در این حوزه، شرکت نوین رفیع می باشد. این مجموعه تنوع بالایی از این محصولات را تولید کرده و به بازار می فرستد.

تولید کننده انواع قطعات شیرآلات

شرکت های زیادی به عنوان تولید کننده قطعات شیرآلات فعالیت می کنند. برخی از این شرکت ها داخلی بوده و بعضی دیگر از آن ها خارجی هستند. در سراسر دنیا کمپانی های زیادی در این زمینه فعالیت دارند. متاسفانه همه این شرکت ها استاندارد ها را رعایت نکرده و در زمینه تولید این محصولات موفق ظاهر نشده اند. برخی از آن ها از مواد اولیه با کیفیت و مرغوبی استفاده نمی کنند و بعضی دیگر در مرحله تولید کم کاری می کنند. به هر حال همه قطعات شیرآلات تولید شده توسط این برند ها از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار نیستند.

از این رو افراد در زمان خرید این محصولات به دنبال برند های معروف و معتبری هستند که این شیرآلات را با کیفیت بالایی تولید کرده و در اختیار افراد بگذارند. این قطعات نه تنها در مدل ها و سبک های مختلف، بلکه در کیفیت های متفاوتی نیز تولید می شوند. در زمان انتخاب این محصولات باید به نام و میزان اعتبار تولید کننده آن توجه داشته باشید. شما باید نمونه هایی از این قطعات را انتخاب کنید که توسط برند های بسیار معروفی ساخته شده باشند و با این کار شما محصولی را خریداری می کنید که کیفیت بالایی داشته و در نتیجه طول عمر زیادی دارد.

انواع قطعات شیرآلات

اگر بخواهیم با انواع محصولات شرکت های تولید کننده قطعات شیرآلات بیش تر آشنا شویم، خوب است بدانید که این قطعات شامل انواع مختلفی هستند. مهم ترین نمونه از این قطعات عبارتند از:

  • بدنه: اصلی ترین بخش این محصولات، بدنه آن ها می باشد. شرکت های تولید کننده قطعات شیرآلات برای ساخته این قطعه از برنج استفاده می کنند. البته امروزه نمونه های پلیمری، برنز، چدن، فولاد و … این محصولات نیز تولید می شوند. این قطعات کاملا ضد زنگ بوده و به راحتی فرسایش پیدا می کنند.
  • بونت: این قطعه در حقیقت بخشی از بدنه شیرآلات است که به آن جوش داده می شود. دسته در این بخش قرار داده می شود و کنترل جریان آب از این طریق انجام می گیرد.
  • تریم: دیسک، نشیمنگاه و ساقه زیرمجموعه هایی ازاین قطعه می باشد. این قطعه وظیفه دارد حرکات پایه ای و کنترل جریان آب در شیرآلات را بر عهده دارد.
  • استم یا دسته: برای انتقال حرکت از عملگر به مجرا بند در شیرآلات از این قطعه استفاده می شود. شرکت های تولید کننده قطعات شیرآلات نمونه های بسیار مرغوبی از این محصولات را تولید کرده و به بازار می فرستند.
  • سیت یا نشیمن گاه: یکی دیگر از قطعات مهم در این محصولات، نشیمن گاه می باشد. این قطعه سطح درونی بدنه شیرآلات بوده و در جایگاه ثابتی نسبت به بدنه قرار دارد. این قطعه به مجرا بند متصل شده و برای آب بندی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • دیسک یا مجرابند: این بخش مانند یک سد در بدنه داخلی شیرآلات عمل می کند. مهم ترین وظایف این قطعه، تنظیم، محدود کردن، بستن و باز کردن جریان داخل شیر می باشد. شرکت های تولید کننده قطعات شیرآلات نمونه های بسیار مناسبی از این قطعه ها را تولید کرده و به بازار می فرستد.
  • پرلاتور: یکی دیگر از اجزای اصلی این محصولات، پرلاتور نام دارد. این قطعه از چند لایه توری یا پلاستیکی و توسط تولید کننده قطعات شیرآلات تولید می شود. نحوه عملکرد آن به این صورت است که با ترکیب آب و هوا باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود. این قطعه در سر کلیه شیرآلات با کیفیت قرار داده می شود. سه بخش اصلی این قطعه صافی، توری و یک واشر آب بندی در محل اتصال می باشد.
  • کارتریج: این قطعه که در داخل بدنه شیرآلات قرار داده شده است، می تواند در تنظیم فشار و درجه حرارت آب نقش مهمی ایفا کند. طول عمر این شیرآلات به میزان کیفیت و دوام این قطعه بستگی دارد. نمونه های سرامیکی این قطعه نسبت به انواع لاستیکی آن دوام بیش تری دارند.
  • دیسک سرامیکی: هدف استفاده از این قطعه افزایش طول عمر کارتریج و سلامتی آن می باشد. این قطعه هیچ گونه واکنشی با آب از خود نشان نمی دهد و مقاومت بالایی در برابر سایش دارد.
  • مکانیزم اهرم: شدت جریان آب توسط این اهرم کنترل می شود. این قطعه می تواند مصرف آب را تا ۷۰ درصد کاهش دهد.
  • پوشش آکوستیک: این بخش از شیرآلات به منظور از بین رفتن آلودگی صوتی و ماندگاری محصول مورد استفاده قرار می گیرد.
  • گسکت: این قطعه با نام عامیانه واشر شناخته می شود. این محصول یکی از تولیدات بسیار رایج تولید کننده قطعات شیرآلات می باشد. این قطعه از سیلیکون ساخته شده و وظیفه آن جلوگیری از نشت سیال می باشد. این قطعه در حقیقت آب بندی است که با فشار از ورود و نشت سیالات جلوگیری می کند. این قطعه را در انواع مختلفی تولید کرده و در هر یک از شیر ها از نمونه خاصی از این قطعات استفاده می کنند.
  • توپی: یکی از مهم ترین اجزای شیرآلات، این قطعه می باشد. این قطعه را از جنس های مختلفی مانند برنج، تنگستن، تیتانیوم، فولاد ضد زنگ و یا پی وی سی تولید می کنند. از این قطعه در شرایطی استفاده می شود که به مقاومت بالا، فشار و کار سنگین از شیر نیاز است.
  • فنر: در شیرهایی که عملگر و یا دسته ندارند از این قطعه در ساختار آن ها استفاده می شود. این قطعه وظیفه جا به جایی مجرا بند را بر عهده دارد. برای افزایش آب بندی در شیرآلات از این نوع قطعات استفاده می کنند.

رفیع نوین، بهترین تولید کننده قطعات شیرآلات

اگر به دنبال بهترین تولید کننده قطعات شیرآلات هستید، کافیست که به پیشنهاد ما توجه کنید. همان طور که پیش تر نیز به آن اشاره کردیم، شرکت های زیادی در زمینه تولید این محصولات فعالیت دارند. بهترین تولید کننده این نوع قطعات شرکت رفیع نوین می باشد. این مجموعه که از سال ۱۳۶۵ فعالیت خود را آغاز کرده است، به سرعت قدرت گرفته و جایگاه مناسبی در میان دیگر تولید کنندگان کسب نموده است. این شرکت محصولات بسیار مرغوب و با کیفیتی تولید می کنند که به دلیل استفاده از متریال های مرغوب، طول عمر بالایی دارند.

از طرفی این تولیدات همگی استاندارد بوده و بسیار متنوع هستند. برای ساخت این نوع شیرآلات در این شرکت از دستگاه های مجهز و پیشرفته ای استفاده شده است. همچنین نیروهای متخصص فعال در این کمپانی همگی بسیار با تجربه بوده و از علم و دانش بالایی برخوردار هستند. اگر می خواهید نمونه های بسیار مرغوب و با کیفیت بالایی از این قطعات داشته باشید، کافیست که از این مجموعه خرید کنید. تنوع محصولات این سایت بسیار زیاد بوده و ثبت سفارش در آن نیز راحت می باشد. از طرفی این مجموعه برترین نمونه از این قطعات را با پایین ترین قیمت های ممکن در اختیار مشتریان قرار می دهد.

نتیجه گیری

شرکت رفیع نوین یکی از برترین کمپانی های تولید کننده قطعات شیرآلات می باشد. این مجموعه تنوع بالایی از این محصولات را تولید کرده که همگی بسیار مرغوب و با کیفیت هستند. فرآیند ثبت خرید این محصولات بسیار ساده بوده و قطعات سفارش داده شده در مدت زمان کوتاهی برای مشتری ارسال می شود.

سوالات متداول

  1. آیا همه قطعات مختلف شیرآلات در یک قیمت به فروش می رسند؟
    خیر، این قطعات با هم تفاوت داشته و در کیفیت های مختلفی تولید می شوند. این امر سبب می شود تا این محصولات را در قیمت های گوناگونی به فروش برسانند.
  2. فرآیند ثبت سفارش و خرید قطعات شیرآلات در سایت رفیع نوین چگونه است؟
    فرآیند ثبت سفارش و پرداخت هزینه ها در این سایت بسیار راحت بوده و در کوتاه ترین زمان ممکن می توان آن ها را درب منزل تحویل گرفت.
  3. آیا همه قطعات موجود در سایت رفیع نوین با کیفیت هستند؟
    بله، این تولید کننده با کیفیت ترین و مرغوب ترین نمونه از این قطعات را تولید کرده و در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.
چه امتیازی می دهید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =