مقالات

تولید کننده شیر توپی

تولید کننده شیر توپی

می خواهید برای خرید شیر توپی اقدام کنید اما در انتخاب یک برند مناسب از این محصول با چالش مواجه شده اید؟ به دنبال یکی از برترین شرکت های تولید کننده شیر توپی هستید تا بتوانید کالای مرغوب و با کیفیتی خریداری کنید؟ این نوع شیر ها یکی از مهم ترین شیرآلات صنعتی برای تنظیم جریان سیال می باشد. برای خرید بهترین نمونه از این محصولات کافیست که به سایت رفیع نوین مراجعه کنید.

بهترین تولید کننده شیر توپی

شرکت های زیادی در سراسر دنیا در زمینه تولید این نوع شیرآلات فعالیت دارند. این کمپانی ها از متریال های خاصی استفاده کرده و به تولید شیر توپی می پردازند. همین امر سبب می شود تا کیفیت های مختلفی از این شیر ها تولید شده و روانه بازار شود. برخی از این شرکت ها همه استاندارد ها را در ساخت این محصولات رعایت کرده و بعضی دیگر از آن ها متاسفانه این اصول را به درستی رعایت نمی کنند. از این رو همه شرکت های فعال در این حوزه موفق نیستند. این شرکت ها تعداد زیادی از شیر های توپی را در تولید روز تولید می کنند.

نیرو های طراح در این کارخانه های تولید کننده شیر توپی انواع مختلفی از این شیر ها را طراحی کرده و سپس دستگاه های تولید آن ها را تولید می کنند. مهم ترین متریال هایی که برای ساخت این شیرآلات مورد استفاده قرار می گیرند، شامل فولاد ضد زنگ، برنز، پی وی سی و برنج می باشند. برای آشنایی با برترین تولید کننده فعال در این زمینه کافیست که به سایت رفیع نوین مراجعه کرده و از محصولات و خدمات بی نظیر این مجموعه بهره مند شوید.

شیر توپی چیست؟

برای آشنایی بیش تر با تولید کننده شیر توپی خوب است که این نوع شیر ها را نیز بیش تر بشناسیم. این نوع شیرآلات یکی از نمونه شیر های صنعتی می باشند که در خطوط انتقال سیال مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع شیر ها از یک کره داخلی ساخته شده اند که دارای یک سوراخ بوده و جریان سیال از آن عبور می کند. این کره به یک دسته متصل شده است و با چرخش دسته شیر باز و بسته می شود. با چرخش نود درجه دسته این شیر ها اجازه عبور سیال داده می شود و یا آن که از جریان آن جلوگیری می شود. وقتی سوراخ در جهت جریان سیال قرار بگیرد، آن سیال حرکت کرده و از داخل سوراخ عبور می کند. این نمونه از شیر ها به دلیل دوام بالا و قیمت مناسب بسیار مقرون بصرفه هستند. دقت داشته باشید که این شیر ها فقط برای باز و بسته کردن جریان سیال مورد استفاده قرار می گیرند. این محصول در حالتی که نیمه باز باشد دچار اصطکاک شده و به سرعت خراب می شود.

انواع شیر توپی

حال که متوجه شدید شیر توپی چیست، خوب است که با انواع و نمونه های مختلف این محصولات نیز آشنا شوید. شرکت های تولید کننده شیر توپی تنوع بالایی از این شیر ها را تولید می کنند که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • شیر چند تکه

این نوع شیر ها دارای چند قطعه مختلف بوده که در هنگام نصب مونتاژ شده و در صورت نیاز به سرعت دمونتاژ می شوند. سرویس و نگهداری از این شیر ها بسیار ساده است و قطعات آن از طریق پیچ و مهره به هم متصل می شوند.

  • شیر یکپارچه

در این نوع شیر ها بدنه و تمامی قطعات به صورت یکپارچه به هم جوش داده شده اند. این محصولات دوام بسیار زیادی داشته اما شستشو و تعمیر آن ها کمی دشوار است. برای بخش هایی از لوله کشی که باید تجهیزات در زیر خاک دفن شوند از این نوع شیرآلات استفاده می شود.

  • شیر شناور

در این مدل از شیرآلات کره داخلی شیر به صورت کامل در آب شناور است. این نمونه از شیر ها برای فشار های کاری پایین مناسب هستند. کره داخل این شیر ها از بالا به نشیمنگاه متصل می باشد و از قسمت پایین کمی به توسط جریان سیال جا به جا می شود.

  • شیر ترونیون

یکی از محصولات مهم تولیدی شیر توپی، همین کالا می باشد. این نوع شیر ها دارای یک کره داخلی هستند که از دو طرف به نشیمنگاه یا بدنه متصل می شوند. در نهایت نیز در ساختار این شیر ها برای آب بندی از سیت رینگ استفاده می شود. این تجهیزات که به منظور آب بندی مورد استفاده قرار می گیرند از جنس تفلون بوده و به کمک فنر ها انجام می گیرد.

رفیع نوین، بهترین تولیدی شیر توپی

اگر به دنبال بهترین تولید کننده شیر توپی هستید، کافیست که به پیشنهاد ما توجه کنید. همان طور که پیش تر نیز به آن اشاره کردیم، شرکت های زیادی در زمینه تولید این محصولات فعالیت دارند. بهترین تولید کننده این نوع شیرآلات شرکت رفیع نوین می باشد. این مجموعه که از سال ۱۳۶۵ فعالیت خود را آغاز کرده است، به سرعت قدرت گرفته و جایگاه مناسبی در میان دیگر تولید کنندگان کسب نموده است. این شرکت محصولات بسیار مرغوب و با کیفیتی تولید می کنند که به دلیل استفاده از متریال های مرغوب، طول عمر بالایی دارند.

از طرفی این تولیدات همگی استاندارد بوده و بسیار متنوع هستند. برای ساخت این نوع شیرآلات در این شرکت از دستگاه های مجهز و پیشرفته ای استفاده شده است. همچنین نیرپ های متخصص فعال در این کمپانی همگی بسیار با تجربه بوده و از علم و دانش بالایی برخوردار هستند. اگر می خواهید یک نمونه شیرآلات بسیار مرغوب و با کیفیت بالا داشته باشید، کافیست که از این مجموعه خرید کنید. تنوع محصولات این سایت بسیار زیاد بوده و ثبت سفارش در آن نیز راحت می باشد. از طرفی این مجموعه این شیرآلات مناسب را با پایین ترین قیمت های ممکن در اختیار مشتریان قرار می دهد.

نتیجه گیری

شرکت های زیادی به عنوان تولید کننده شیر توپی فعالیت دارند. یکی از برترین و معروف ترین نمونه از این شرکت ها، کمپانی رفیع نوین است. این مجموعه تنوع بالایی از شیرآلات توپی را تولید کرده که همه بسیار مرغوب و با کیفیت هستند. این محصولات همگی طول عمر بالایی داشته و در قیمت های بسیار مناسبی در اختیار مشتریان قرار داده می شوند.

سوالات متداول درباره تولید کننده شیر توپی

  1. قیمت شیر های توپی بر چه اساسی تعیین می شود؟
    این محصولات را با توجه به نوع، متریال به کار رفته، برند سازنده و تکنولوژی موجود قیمت گذاری می شوند.
  2. نام دیگر شیر توپی چیست؟
    این شیر ها را با نام شیر ضربه ای و یا بال ولو نیز معرفی شده و در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند.
  3. مهم ترین مزایای استفاده از شیر توپی کدام است؟
    این نوع شیر ها وزن کمی داشته و سرعت عملکرد بالایی دارند. همچنین نصب و بهربرداری آن بسیار ساده بوده و در قیمت های پایینی به فروش می رسد.
چه امتیازی می دهید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + هشت =