اخبار

تولید کننده شیرآلات گازی

تولید کننده شیرآلات گازی

قصد دارید با بهترین تولید کننده شیرآلات گازی آشنا شوید؟ می خواهید برای خرید این محصولات اقدام کنید اما در زمینه انتخاب یک برند مناسب از آن ها با چالش مواجه شده اید؟ این شیر ها که برای کنترل ورود و خروج سیالات مورد استفاده قرار می گیرند، توسط برند های مختلفی تولید می شوند. برای خرید یک نمونه مرغوب از این شیر ها کافیست به سایت رفیع نوین مراجعه کنید.

تولید کننده انواع شیرآلات گازی

شرکت های زیادی در سراسر دنیا در زمینه تولید این نوع شیرآلات فعالیت دارند. این کمپانی ها از متریال های خاصی استفاده کرده و به تولید شیر های گازی می پردازند. همین امر سبب می شود تا کیفیت های مختلفی از این شیر ها تولید شده و روانه بازار شود. برخی از این شرکت ها همه استاندارد ها را در ساخت این محصولات رعایت کرده و بعضی دیگر از آن ها متاسفانه این اصول را به درستی رعایت نمی کنند. از این رو همه شرکت های فعال در این حوزه موفق نیستند. این شرکت ها تعداد زیادی از شیر های گازی را در تولید روز تولید می کنند.

نیرو های طراح در این کارخانه های تولید کننده شیرآلات گازی انواع مختلفی از این شیر ها را طراحی کرده و سپس دستگاه های تولید آن ها را تولید می کنند. مهم ترین متریال هایی که برای ساخت این شیرآلات مورد استفاده قرار می گیرند، شامل فولاد ضد زنگ، برنز، پی وی سی و برنج می باشند. برای آشنایی با برترین تولید کننده فعال در این زمینه کافیست که به سایت رفیع نوین مراجعه کرده و از محصولات و خدمات بی نظیر این مجموعه بهره مند شوید.

شیرآلات گازی چیست؟

خوب است که با محصولاتی که توسط تولید کننده شیرآلات گازی تولید می شود، بیش تر آشنا شویم. این محصولات یکی از انواع شیرآلات ساختمانی می باشد که برای باز و بسته کردن جریان سیال به کار برده می شود. معمولا از این محصول به دلیل داشتن عملکرد سریع در سیستم لوله کشی گاز استفاده می کنند. عملکرد این نوع شیر ها به حالت باز و یا بسته است و فقط برای قطع و وصل کردن جریان سیال مورد استفاده قرار می گیرد. در داخل این بدنه این شیر ها یک توپ بر سر راه سیال قرار می گیرد و همین امر سبب مانع جریان سیال می شود. این محصولات از دوام بالایی برخوردار بوده و در بازه های زمانی طولانی مدت می توان از آن ها استفاده کرد. از مهم ترین کاربرد های این نوع شیر ها عبارتند از:

  • مصارف خانگی، تجاری و صنعتی
  • تاسیسات شهری
  • خطوط انتقال گاز
  • تجهیزات گرمایشی
  • سیستم های آبیاری
  • انتقال آب کشاورزی
  • تاسیسات ساختمان
  • و …

انواع شیر های گازی

شرکت های تولید کننده شیرآلات گازی انواع مختلفی از این شیر ها را تولید کرده و به بازار می فرستند. این شیر ها بر اساس فاکتور های مختلفی تقسیم بندی می شوند که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • بر اساس نوع طراحی:

نصب شده در سه راهی و دو بارگیری و بلوک

  • تعداد درگاه ها:

طرح ۲ درگاه با یک ورودی و یک خروجی، طرح ۳ طرفه با ۱ ورودی و ۲ خروجی

  • اندازه سوراخ:

(FB در مقابل RB (و V-notch

  • مونتاژ بدنه

تک بدنه، انواع ۲ یا ۳ قطعه

  • دسترسی به توپ:

ورودی جانبی یا ورودی بالا

  • نوع صندلی:

فلزی یا نرم (تفلون)

  • سایز:

این شیر ها را در سایز های مختلف ۲.۱ اینچ، ۴.۳ اینچ، ۱ اینچ، ۴.۱۱ اینچ، ۲.۱۱ اینچ و شیر های ۲ اینچ تولید می کنند.

رفیع نوین، بهترین تولید کننده شیرآلات گازی

اگر به دنبال بهترین تولید کننده شیرآلات گازی هستید، کافیست که به پیشنهاد ما توجه کنید. همان طور که پیش تر نیز به آن اشاره کردیم، شرکت های زیادی در زمینه تولید این محصولات فعالیت دارند. بهترین تولید کننده این نوع شیرآلات شرکت رفیع نوین می باشد. این مجموعه که از سال ۱۳۶۵ فعالیت خود را آغاز کرده است، به سرعت قدرت گرفته و جایگاه مناسبی در میان دیگر تولید کنندگان کسب نموده است. این شرکت محصولات بسیار مرغوب و با کیفیتی تولید می کنند که به دلیل استفاده از متریال های مرغوب، طول عمر بالایی دارند.

از طرفی این تولیدات همگی استاندارد بوده و بسیار متنوع هستند. برای ساخت این نوع شیرآلات در این شرکت از دستگاه های مجهز و پیشرفته ای استفاده شده است. همچنین نیرپ های متخصص فعال در این کمپانی همگی بسیار با تجربه بوده و از علم و دانش بالایی برخوردار هستند. اگر می خواهید یک نمونه شیرآلات بسیار مرغوب و با کیفیت بالا داشته باشید، کافیست که از این مجموعه خرید کنید. تنوع محصولات این سایت بسیار زیاد بوده و ثبت سفارش در آن نیز راحت می باشد. از طرفی این مجموعه این شیرآلات مناسب را با پایین ترین قیمت های ممکن در اختیار مشتریان قرار می دهد.

نتیجه گیری

شرکت های زیادی به عنوان تولید کننده شیرآلات گازی فعالیت دارند. یکی از برترین و معروف ترین نمونه از این شرکت ها، کمپانی رفیع نوین است. این مجموعه تنوع بالایی از شیرآلات گازی را تولید کرده که همه بسیار مرغوب و با کیفیت هستند. این محصولات همگی طول عمر بالایی داشته و در قیمت های بسیار مناسبی در اختیار مشتریان قرار داده می شوند.

سوالات متداول

  1. قیمت شیرآلات گازی چقدر است؟
    این نوع شیر ها را با توجه به برند سازنده، نوع و جنس محصول، سایز و اندازه و … قیمت گذاری می کنند.
  2. آیا مجموعه نوین رفیع فقط شیرآلات گازی را تولید می کند؟
    خیر، این مجموعه تنوع بالایی از این شیرآلات و تجهیزات صنعتی را تولید کرده و به بازار می فرستد.
  3. آیا شیر های گازی برای انواع فشار قابل استفاده هستند؟
    خیر، این شیر ها را در دو نوع کم فشار و پر فشار تولید کرده و به بازار می فرستند.
چه امتیازی می دهید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 12 =