مقالات

تولید کننده شیرآلات برنجی

تولید کننده شیرآلات برنجی

در خرید شیرآلات با چالش مواجه شده اید و له دلیل تنوع این محصولات نمی توانید به درستی تصمیم بگیرید؟ به دنبال یک برند بسیار معتبر تولید کننده شیرآلات برنجی هستید؟ شرکت های زیادی در این حوزه فعالیت دارند اما شرکت رفیع نوین یکی از برترین و بی نظیر ترین کمپانی های فعال در این زمینه می باشد. برای خرید بهترین و با دوام ترین نمونه از این شیرآلات بهتر است که به سایت مربوطه این حرفه مراجعه کنید.

بهترین تولید کننده شیرآلات برنجی

در سراسر دنیا کمپانی های زیادی به عنوان تولید کننده شیرآلات برنجی فعالیت دارند. متاسفانه همه این شرکت ها استاندارد ها را رعایت نکرده و در زمینه تولید این محصولات موفق ظاهر نشده اند. برخی از آن ها از مواد اولیه با کیفیت و مرغوبی استفاده نمی کنند و بعضی دیگر در مرحله تولید کم کاری می کنند. به هر حال همه شیرآلات تولید شده توسط این برند ها از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار نیستند. از این رو افراد در زمان خرید این محصولات به دنبال برند های معروف و معتبری هستند که این شیرآلات را با کیفیت بالایی تولید کرده و در اختیار افراد بگذارند.

این شیرآلات نه تنها در مدل ها و سبک های مختلف، بلکه در کیفیت های متفاوتی نیز تولید می شوند. در زمان انتخاب این محصولات باید به نام و میزان اعتبار تولید کننده آن توجه داشته باشید. شما باید نمونه هایی از این شیرآلات را انتخاب کنید که توسط برند های بسیار معروفی ساخته شده باشندو با این کار شما محصولی را خریداری می کنید که کیفیت بالایی داشته و در نتیجه طول عمر زیادی دارد.

انواع شیرآلات برنجی

در حالت کلی شیرآلات را از جنس ها و متریال های مختلفی تولید می کنند. یکی از برترین و مقاوم ترین نمونه از این محصولات شیرآلات برنجی می باشند. در اکثر موتور خانه مجتمع و ساختمان ها از این نوع شیرآلات استفاده می شود. این نمونه از شیرآلات را در انواع مختلفی تولید می کنند که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • شیر دروازه ای

این نمونه از شیر ها از جنس برنج بوده و در سیستم لوله کشی بسیار کاربرد دارند. این شیر ها دارای یک دروازه داخلی هستند که به وسیله دسته و یا دستگیره ای که بالای آن ها قرار دارد، جریان آب را کنترل می کنند. این شیر ها بیش تر در سیستم هایی قرار می گیرند که جریان آب به ندرت باید قطع شود.

  • شیر یک طرفه دریچه ای

این نمونه از شیر ها از برگشت سیال سیستم جلوگیری می کنند. یکی از انواع تولیدات تولید کننده شیرآلات برنجی همین محصول است. معمولا در چاه ها که آب باید به ارتفاع بالاتری منتقل شود، در شرایطی که پمپ کار نمی کند این شیر ها وارد عمل می شوند و از برگشت آب جلوگیری می کنند. این محصولات را در انواع ۰.۵ تا ۳ اینچ تولید شده و روانه بازار می شود. این شیر ها تا ۱۶ اتمسفر تحمل فشار داشته و تعویض آن ها بسیار راحت است.

  • شیر کروی

این نمونه از شیرآلات برنجی هم برای قطع و وصل کردن و هم برای کنترل جریان آب استفاده می شوند. نصب و یا تعویض این محصول در سیستم لوله کشی بسیار ساده است. از این شیرآلات در صنایع مختلفی مانند آب و فاضلاب، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع شیمیایی و اسیدی و حتی در صنعت دریایی استفاده می کنند.

  • شیر پروانه ای

این محصولات یک شیر دوار چرخشی هستند که به سرعت باز و بسته می شوند. برای توقف، تنظیم و راه اندازی جریان می توان از این محصولات استفاده کرد. تولید کننده شیرآلات برنجی این محصولات را به گیربکس مجهز کرده و با طراحی خاصی تولید می کند. این محصولات وزن کمی داشته و در قیمت های پایینی به فروش می رسند. در موارد مختلفی مانند صنعت نفت و گاز، آب و فاضلاب، تاسیسات، نیروگاه ها، مجتمع پتروشیمی از این محصولات استفاده می کنند.

  • شیر اطمینان

این نوع شیر ها به گونه ای طراحی شده اند که در یک فشار از قبل تعیین شده عمل می کنند. این محصولات از مخازن تحت فشار و سایر تجهیزاتی که در معرض فشار هستند، محافظت می کنند. یکی از کاربردی ترین محصولاتی که توسط تولید کننده شیرآلات برنجی تولید می شود، همین محصولات هستند.

  • شیر یک طرفه

ساختمان این نوع شیر ها بسیار ساده بوده و برای جلوگیری از بازگشت جریان سیال در سیستم لوله کشی نصب می شوند. زمانی که این شیر ها نصب می شوند، سیال فقط از یک سمت اجازه حرکت داشته و از این رو یک طرفه هستند.

کاربرد شیرآلات برنجی

برای آشنایی بیش تر با شیرآلات برنجی خوب است که با کاربرد های این محصولات نیز بیش تر آشنا شویم. این محصولات در موارد مختلفی به کار برده می شوند. این نوع شیر ها را به عنوان شیرآلات صنعتی نیز می شناسند. از این رو نه تنها در سیستم های لوله کشی خانگی بلکه در صنایع مختلف نیز می توان از آن ها استفاده کرد. در انواع سیستم های آب سرد و گرم در سیستم های خانگی و یا در سیستم های گاز طبیعی و یا فشرده از این نوع محصولات استفاده می کنند.

تولید کننده شیرآلات برنجی این محصولات را در سایز ها و انواع مختلفی تولید می کنند. از این رو برای انتقال انواع سیالات می توان از این نوع محصولات استفاده کرد. متریال اولیه این شیرآلات انعطاف پذیری بالایی داشته و به راحتی می توان تنوع بالایی از این محصولات را تولید کرد. از این رو در بخش های مختلفی از سیستم های لوله کشی از این شیرآلات استفاده می کنند. این نوع شیر ها در قیمت های بسیار مناسبی به فروش می رسند و با توجه به مقاومت بالایی که دارند، خرید و استفاده از آن ها کاملا مقرون بصرفه می باشد.

نتیجه گیری

اگر برای خرید شیرآلات به دنبال بهترین تولید کننده شیرآلات برنجی هستید، کافیست که به سایت رفیع نوین مراجعه کنید. این مجموعه تنوع بالایی از شیرآلات را تولید کرده و با کیفیت بی نظیری در اختیار مشتریان قرار می دهد. از طرفی این مجموعه محصول سفارش داده شده را با کم ترین قیمت های ممکن درب منزل به افراد ارائه می دهد.

سوالات متداول درباره تولید کننده شیرآلات برنجی

  1. آیا شرکت رفیع نوین فقط شیرآلات برنجی تولید می کند؟
    خیر، این مجموعه تنوع بالایی از شیرآلات و تجهیزات مورد نیاز در سیستم های لوله کشی را تولید می کند.
  2. آیا همه محصولات موجود در سایت رفیع نوین توسط خود شرکت تولید شده اند؟
    بله، همه محصولات موجود در این سایت توسط خود شرکت و با بالاترین کیفیت ها تولید می شوند.
  3. شیرآلات برنجی چه مزیتی نسبت به دیگر نمونه از این شیر ها دارند؟
    این محصولات کم وزن بوده، مقاومت بسیار بالایی داشته و در قیمت های مناسبی به فروش می رسند.
چه امتیازی می دهید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + سه =