اخبار

تولید شیر حیاطی پلیمری

تولید شیر حیاطی پلیمری

به دنبال یک شرکت تولید شیر حیاطی پلیمری هستید؟ می خواهید برای خرید این نوع شیر ها اقدام کنید اما در انتخاب یک برند مناسب با چالش مواجه شده اید؟ شرکت های زیادی در زمینه تولید این نوع شیر ها فعالیت دارند اما متاسفانه همه آن ها محصولات با کیفیتی تولید نمی کنند. یکی از برترین کمپانی های فعال در این حوزه برند رفیع نوین است که نمونه های بی نظیری از این شیر ها را تولید می کند.

تولید کننده شیر حیاطی پلیمری

شرکت های زیادی به تولید شیر حیاطی پلیمری می پردازند. این شرکت ها برای ساخت این محصولات از متریال های مختلفی استفاده می کنند. از این رو تنوع بالایی از این شیر ها تولید شده و روانه بازار می شوند. این محصولات باید حتما طبق استاندارد های خاصی تولید می شوند در غیر این صورت کاملا بی کیفیت بوده و غیر قابل استفاده می شوند. تولید این شیر ها با استفاده از دستگاه های مختلفی انجام می گیرد. هر چه متریال اولیه در ساخت این محصولات با کیفیت تر بوده و دستگاه های به کار رفته در آن ها پیشرفته تر باشند، محصولات تولید شده مرغوب تر هستند.

برخی از شرکت های داخلی امروزه نمونه های بسیار مناسبی از این شیر ها را تولید کرده که با نمونه های خارجی برابری می کنند. یکی از معروف ترین نمونه از این شرکت ها، مجموعه رفیع نوین است که بی نظیر ترین نمونه از این شیرآلات را به بازار می فرستد. بنابراین اگر در انتخاب این محصولات دچار تردید شده اید، کافیست که به سایت این شرکت مراجعه کرده و از خدمات بی نظیر آن بهره مند شوید.

شیر حیاطی پلیمری چیست؟

برای آشنایی با شرکت های فعال در عرصه تولید شیر حیاطی پلیمری، خوب است که ابتدا این نوع شیر ها را بهتر بشناسیم. این محصولات با استفاده از پلاستیک های بسیار مرغوبی ساخته شده و روانه بازار می شوند. این محصولات به شیر های شلنگی نیز معروف هستند. پلیمر به کار رفته در ساخت این محصولات بسیار مرغوب بوده و کیفیت بالایی برخوردار است. این محصولات در برابر زنگ زدگی بسیار مقاوم بوده و به راحتی باز و بسته می شوند. از طرفی این شیر ها قابلیت تنظیم جریان آب دارند و می توان جریان را با کمک آن ها افزایش داده و یا کاهش داد. بنابراین این محصولات فقط برای قطع و وصل کردن جریان مورد استفاده قرار نمی گیرند بلکه برای کم و زیاد کردن جریان آب نیز قابل استفاده هستند. این شیرآلات را در انواع مختلفی تولید می کنند که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • شیر حیاطی تک ضرب

این محصولات یکی از انواع شیر های حیاطی پر کاربرد بوده که در اندازه های مختلفی تولید می شود. نصب این نوع شیر ها بسیار ساده بوده و در حیاط خانه ها، پارکینگ ها، مساجد و پارک ها از آن ها استفاده می کنند.

  • شیر حیاطی قفل دار

یکی از رایج ترین انواع این محصولات، شیر حیاطی قفل دار می باشد. امروزه در پارک ها و حیاط خانه ها از این نوع شیرآلات استفاده می کنند. این نمونه از شیر ها دارای یک قفل مجزا برای بستن جریان سیالات از جمله آب بوده که در جلوگیری از هدر رفتن آن نقش مهمی ایفا می کند.

  • شیر حیاطی برنجی

از دیگر انواع این شیر ها، شیر های حیاطی برنجی هستند. برای انواع سیالات از جمله آب و گاز می توان از این نوع شیر ها استفاده کرد.

بهترین شرکت تولید شیر حیاطی پلیمری

اگر به دنبال بهترین شرکت تولید شیر حیاطی پلیمری هستید، کافیست که به پیشنهاد ما توجه کنید. همان طور که پیش تر نیز به آن اشاره کردیم، شرکت های زیادی در زمینه تولید این محصولات فعالیت دارند. بهترین تولید کننده این نوع شیرآلات شرکت رفیع نوین می باشد. این مجموعه که از سال ۱۳۶۵ فعالیت خود را آغاز کرده است، به سرعت قدرت گرفته و جایگاه مناسبی در میان دیگر تولید کنندگان کسب نموده است. این شرکت محصولات بسیار مرغوب و با کیفیتی تولید می کنند که به دلیل استفاده از متریال های مرغوب، طول عمر بالایی دارند. از طرفی این تولیدات همگی استاندارد بوده و بسیار متنوع هستند. برای ساخت این نوع شیرآلات در این شرکت از دستگاه های مجهز و پیشرفته ای استفاده شده است.

همچنین نیرو های متخصص فعال در این کمپانی همگی بسیار با تجربه بوده و از علم و دانش بالایی برخوردار هستند. اگر می خواهید یک نمونه شیرآلات بسیار مرغوب و با کیفیت بالا داشته باشید، کافیست که از این مجموعه خرید کنید. تنوع محصولات این سایت بسیار زیاد بوده و ثبت سفارش در آن نیز راحت می باشد. از طرفی این مجموعه این شیرآلات مناسب را با پایین ترین قیمت های ممکن در اختیار مشتریان قرار می دهد.

نتیجه گیری

یکی از برترین شرکت های تولید شیر حیاطی پلیمری، شرکت نوین رفیع می باشد. این مجموعه تنوع بالایی از شیرآلات صنعتی و ساختمانی را در بالاترین کیفیت به بازار عرضه می کند. این محصولات بسیار مرغوب بوده و طول عمر زیادی دارند. از طرفی این نوع شیرآلات در قیمت های بسیار ناچیزی به بازار عرضه می شوند.

سوالات متداول

  1. شیر های حیاطی پلیمری بر چه اساسی قیمت گذاری می شوند؟
    این محصولات را بر اساس جنس، برند، کیفیت و نوع شیر ها را قیمت گذاری کرده و به بازار می فرستند.
  2. شرکت نوین رفیع فقط در زمینه تولید شیر های پلیمری فعالیت دارد؟
    خیر، این مجموعه تنوع بالایی از شیر های برنجی، آلومینیومی، پلیمری و … تولید کرده و به بازار می فرستد.
  3. آیا سایت رفیع نوین در زمینه خرید این محصولات به افراد مشاوره می دهد؟
    بله، این مجموعه دارای پشتیبان های فعالی می باشد که در زمینه خرید این محصولات به افراد مشاوره می دهند.
چه امتیازی می دهید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + شش =